Balíček pojištění KOMFORT

Pojištění v ceně kreditní karty STYLE a DE LUXE, se kterým si nakupování užijete komfortněji a bezpečněji.  

V ceně kreditní karty STYLE a DE LUXE

Za pojištění neplatíte nic navíc.

Pojištěné jsou karty hlavní i dodatkové

Pojištění je platné od okamžiku aktivace karty a po celou dobu její platnosti, kdy je karta aktivní (není blokovaná).

Žádná spoluúčast

na plnění v rozsahu dle pojistných podmínek.

Balíček KOMFORT obsahuje

Poskytovatelem pojištění je UNIQA pojišťovna, a.s.

  • Pojištění prodloužené záruky
    zajistí vám o rok delší záruku na kartou zakoupené vybrané domácí spotřebiče a elektroniku.
  • Garanci nejnižší ceny
    vrátí vám rozdíl ceny až 20 dnů po nákupu movité věci kreditní kartou.
  • Pojištění zakoupených věcí
    ochrání vás proti neočekávanému poškození nebo odcizení věcí zakoupených kreditní kartou až 20 dnů po nákupu.
  • Pojištění zneužití karty a pojištění osobních věcí
    chrání před zneužitím vaší karty a kryje náklady na odcizené osobní doklady, klíče od bytu či auta, osobní tašku, peněženku, tablet a mobilní telefon.

 

Pojištění prodloužené záruky

Pro Pojištění prodloužené záruky v balíčku KOMFORT platí stejné podmínky jako pro samostatné pojištění. 


Garance nejnižší ceny

Aby byl váš nákup výhodný a nepřekvapila vás nižší cena v jiném obchodě, plaťte nákupy kreditní kartou s balíčkem pojištění KOMFORT.

  • Zjistíte-li, že v období 20 dní po nákupu bylo možné koupit věc, kterou jste platili kreditní kartou s pojištěním KOMFORT, za nižší cenu, kontaktuje pojišťovnu UNIQA na tel. +420 488 125 125 a uplatněte nárok na pojistné plnění. 
    Budete potřebovat doklad, že jste věc platili pojištěnou kreditní kartou, prodejní doklad a doložíte,  že jiný prodejce nabízel stejný výrobek za nižší cenu (např. ceník, katalogový list, oficiální vyjádření prodejce, příp. kontakt na prodejce a přesné specifikace produktu k ověření). 
  • Pojištění se vztahuje jen na věci zakoupené pojištěnou kreditní kartou. 
  • Platí na území ČR.
  • Pojištění se vztahuje na věci minimálně za 500 Kč a cenový rozdíl větší než 300 Kč.
  • Limit pojistného plnění je 15 000 Kč na pojistnou událost.
  • Maximálně můžete k jedné kreditní kartě uplatnit nárok za tři pojistné události během jednoho roku. Celkové pojistné plnění nepřesáhne 45 000 Kč za rok.
  • Cenu nelze srovnávat s cenou akční, výprodejovou, internetovou nebo při uplatnění jakékoli slevy (např. zaměstnanecké, reklamní, slevového kuponu).
  • Pojištění se nevztahuje na kterékoliv prodejní místo téhož prodejce.

Pojištění zakoupených věcí

Abyste měli jistotu, že o novou věc, kterou jste si právě koupili pojištěnou kartou, ihned nepřijdete. Pojištění vás chrání v případě poškození, zničení nebo odcizení movité věci zakoupené pojištěnou kreditní kartou během 20 dní po nákupu.

  • Dojde-li u nově zakoupeného výrobku pojištěnou kreditní kartou v období 20 dní od data nákupu k odcizení nebo škodě, nahlaste pojistnou událost přímo na stránce pojišťovny UNIQA
    Budete potřebovat číslo pojistné smlouvy 2731312050, doklad o koupi pojištěnou kreditní kartou, kopii prodejního dokladu a doložení škody či odcizení (v případě ztráty či odcizení je vždy vyžadován doklad od Policie ČR). 
  • Pojištění se vztahuje jen na věci zakoupené pojištěnou kreditní kartou.
  • Platí na území ČR.
  • Pojištění se vztahuje na novou věc s kupní cenou minimálně  500 Kč a maximálně 30 000 Kč.
  • Limit pojistného plnění je 30 000 Kč na jednu pojistnou událost. Maximálně můžete k jedné kreditní kartě uplatnit nárok na plnění za tři pojistné události během roku. Celkem pojistné plnění nepřesáhne 90 000 Kč za rok.


Pojištění se nevztahuje na:

  • peníze, cennosti, ceniny a cenné papíry, starožitnosti, umělecké předměty, sběratelské předměty, hračky, živé zvířectvo a rostlinstvo, nápoje, potraviny ani motorová vozidla, 
  • škody způsobené pojištěným či oprávněným uživatelem věci ani členy jejich domácnosti úmyslně nebo vědomou nedbalostí, 
  • škody spočívající ve vnitřní vadě věci či vzniklé následkem takové vady,
  • estetická poškození (např. odření, poškrábání), která nebrání dalšímu použití, 
  • škody způsobené přepravní společností při přepravě od prodejce.

Pojištění zneužití karty a pojištění osobních věcí

 V rámci tohoto pojištění získáte: 

  • Pojištění karty proti zneužití v důsledku jejího odcizení/ztráty a proti zneužití specifických dat karty
    Pojištění finanční ztráty způsobené neoprávněnou transakcí (s přítomností nebo bez přítomnosti karty) provedené v průběhu 96 hodin před blokací karty. Pojištěny jsou neautorizované transakce i ty potvrzené pomocí PIN na bankomatech/POS. 

 Musí být splněny následující podmínky: 

  • držitel karty tuto transakci reklamoval, 
  • držitel karty nezpůsobil ztrátu podvodným jednáním ani úmyslně nebo z hrubé nedbalosti neporušil bezpečnostní opatření stanovená obchodními podmínkami, 
  • k transakci došlo před požadavkem na zablokování karty. 

Pojišťovna poskytne pojistné plnění ve výši finanční ztráty vzniklé neoprávněným čerpáním úvěru kreditní kartou:

  • maximálně 25 000 Kč pro neoprávněné transakce s použitím PIN kódu,
  • maximálně 4 000 Kč pro transakce ostatní (kryje zákonnou spoluúčast klienta při zneužití kreditní karty (ekvivalent 50 EUR), a poskytuje tak 100% pojistnou ochranu pro případ takové události.
      
  • Připojištění ztrát/nákladů souvisejících s událostí, při níž došlo k odcizení/ztrátě pojištěné karty
    Připojištění pro případ finanční ztráty, ke které došlo současně s odcizením nebo ztrátou pojištěné karty a to v důsledku odcizení/ztráty osobních dokladů, klíčů, tašky, peněženky, dioptrických brýlí, odcizení tabletu, mobilního telefonu se SIM vč. případného zneužití tabletu/telefonu/SIM.

Jak pojištění funguje:

  • Pojištění platí na celém světě.
  • Pojištění se vztahuje na odcizení nebo ztrátu karty případně na zneužití dat o kartě pro neoprávněné transakce. 
  • Jakmile zjistíte, že jste kartu ztratili nebo vám byla odcizena, ihned událost nahlaste bance a kartu ihned zablokujte na tel. +420 412 446 402
  • Dále co nejdříve nahlaste pojistnou událost přímo na stránkách pojišťovmy UNIQA.  Potřebujete znát číslo pojistné smlouvy 2731312050.
  • Neoprávněné transakce reklamujte u banky ihned po zjištění zneužití karty. 
  • Pojišťovně UNIQA je třeba doložit požadované dokumenty, zejména kopii dokladu od Policie ČR o oznámení o ztrátě nebo odcizení karty, originál výpisu z účtu vyhotoveného bankou s vyznačením reklamovaných transakcí, kopii reklamačního dopisu vůči bance, vyjádření banky k reklamaci a další pojišťovnou požadované doklady. 

Přehled pojistných limitů

Typ pojištění max. plnění na poj. událost (Kč) max. plnění za rok (Kč)

POJIŠTĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY

20 000 36 000

GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY

15 000 45 000

POJIŠTĚNÍ ZAKOUPENÝCH VĚCÍ

30 000 90 000
POJIŠTĚNÍ ZNEUŽITÍ KARTY A POJIŠTĚNÍ OSOBNÍCH VĚCÍ

- zneužití karty 96 hodin před blokací

4 000

 

 

 

 

 

 

 

50 000

- zneužití karty s PIN kodem 96 hod před blokací

25 000

- zneužití karty na internetu 96 hod před blokací

4 000

- ztráta/krádež klíčů

5 000

- ztráta/krádež dokladů

4 000

- ztráta/krádež tašky/aktovky/kabelky

3 000

- ztráta/krádež peněženky

2 000

- ztráta/krádež dioptrických brýlí

5 000
- krádež mobilu/ tabletu + zneužití SIM 10 000 + 1 000

- přepadení u ATM – odcizení hotovosti

5 000

Podrobné podmínky a dokumenty

Služby jsou poskytovány v ceně karty po celou dobu její platnosti, kdy je karta aktivní.

Rámcová pojistná smlouva o pojištění ke kreditním kartám balíček pojištění „KOMFORT“

Všeobecné pojistné podmínky

Zpracování osobních údajů - UNIQA pojišťovna

 

Tip

Ke všem kreditním kartám Raiffeisenbank si můžete také sjednat Pojištění vyčerpané částky pro případ neschopnosti splácet nebo pojištění zneužití karty Osobní strážce.