Balíček KOMFORT obsahuje
Poskytovatelem pojištění je UNIQA pojišťovna, a.s.
- Pojištění prodloužené záruky
zajistí vám o rok delší záruku na kartou zakoupené vybrané domácí spotřebiče a elektroniku.
- Garanci nejnižší ceny
vrátí vám rozdíl ceny až 20 dnů po nákupu movité věci kreditní kartou.
- Pojištění zakoupených věcí
ochrání vás proti neočekávanému poškození nebo odcizení věcí zakoupených kreditní kartou až 20 dnů po nákupu.
- Pojištění zneužití karty a pojištění osobních věcí
chrání před zneužitím vaší karty a kryje náklady na odcizené osobní doklady, klíče od bytu či auta, osobní tašku, peněženku, tablet a mobilní telefon.
Pojištění prodloužené záruky
Pro Pojištění prodloužené záruky v balíčku KOMFORT platí stejné podmínky jako pro samostatné pojištění.
Garance nejnižší ceny
Aby byl váš nákup výhodný a nepřekvapila vás nižší cena v jiném obchodě, plaťte nákupy kreditní kartou s balíčkem pojištění KOMFORT.
- Zjistíte-li, že v období 20 dní po nákupu bylo možné koupit věc, kterou jste platili kreditní kartou s pojištěním KOMFORT, za nižší cenu, kontaktuje pojišťovnu UNIQA na tel. +420 488 125 125 a uplatněte nárok na pojistné plnění.
Budete potřebovat doklad, že jste věc platili pojištěnou kreditní kartou, prodejní doklad a doložíte, že jiný prodejce nabízel stejný výrobek za nižší cenu (např. ceník, katalogový list, oficiální vyjádření prodejce, příp. kontakt na prodejce a přesné specifikace produktu k ověření).
- Pojištění se vztahuje jen na věci zakoupené pojištěnou kreditní kartou.
- Platí na území ČR.
- Pojištění se vztahuje na věci minimálně za 500 Kč a cenový rozdíl větší než 300 Kč.
- Limit pojistného plnění je 15 000 Kč na pojistnou událost.
- Maximálně můžete k jedné kreditní kartě uplatnit nárok za tři pojistné události během jednoho roku. Celkové pojistné plnění nepřesáhne 45 000 Kč za rok.
- Cenu nelze srovnávat s cenou akční, výprodejovou, internetovou nebo při uplatnění jakékoli slevy (např. zaměstnanecké, reklamní, slevového kuponu).
- Pojištění se nevztahuje na kterékoliv prodejní místo téhož prodejce.
Pojištění zakoupených věcí
Abyste měli jistotu, že o novou věc, kterou jste si právě koupili pojištěnou kartou, ihned nepřijdete. Pojištění vás chrání v případě poškození, zničení nebo odcizení movité věci zakoupené pojištěnou kreditní kartou během 20 dní po nákupu.
- Dojde-li u nově zakoupeného výrobku pojištěnou kreditní kartou v období 20 dní od data nákupu k odcizení nebo škodě, nahlaste pojistnou událost přímo na stránce pojišťovny UNIQA.
Budete potřebovat číslo pojistné smlouvy 2731312050, doklad o koupi pojištěnou kreditní kartou, kopii prodejního dokladu a doložení škody či odcizení (v případě ztráty či odcizení je vždy vyžadován doklad od Policie ČR).
- Pojištění se vztahuje jen na věci zakoupené pojištěnou kreditní kartou.
- Platí na území ČR.
- Pojištění se vztahuje na novou věc s kupní cenou minimálně 500 Kč a maximálně 30 000 Kč.
- Limit pojistného plnění je 30 000 Kč na jednu pojistnou událost. Maximálně můžete k jedné kreditní kartě uplatnit nárok na plnění za tři pojistné události během roku. Celkem pojistné plnění nepřesáhne 90 000 Kč za rok.
Pojištění se nevztahuje na:
- peníze, cennosti, ceniny a cenné papíry, starožitnosti, umělecké předměty, sběratelské předměty, hračky, živé zvířectvo a rostlinstvo, nápoje, potraviny ani motorová vozidla,
- škody způsobené pojištěným či oprávněným uživatelem věci ani členy jejich domácnosti úmyslně nebo vědomou nedbalostí,
- škody spočívající ve vnitřní vadě věci či vzniklé následkem takové vady,
- estetická poškození (např. odření, poškrábání), která nebrání dalšímu použití,
- škody způsobené přepravní společností při přepravě od prodejce.
Pojištění zneužití karty a pojištění osobních věcí
V rámci tohoto pojištění získáte:
- Pojištění karty proti zneužití v důsledku jejího odcizení/ztráty a proti zneužití specifických dat karty
Pojištění finanční ztráty způsobené neoprávněnou transakcí (s přítomností nebo bez přítomnosti karty) provedené v průběhu 96 hodin před blokací karty. Pojištěny jsou neautorizované transakce i ty potvrzené pomocí PIN na bankomatech/POS.
Musí být splněny následující podmínky:
- držitel karty tuto transakci reklamoval,
- držitel karty nezpůsobil ztrátu podvodným jednáním ani úmyslně nebo z hrubé nedbalosti neporušil bezpečnostní opatření stanovená obchodními podmínkami,
- k transakci došlo před požadavkem na zablokování karty.
Pojišťovna poskytne pojistné plnění ve výši finanční ztráty vzniklé neoprávněným čerpáním úvěru kreditní kartou:
- maximálně 25 000 Kč pro neoprávněné transakce s použitím PIN kódu,
- maximálně 4 000 Kč pro transakce ostatní (kryje zákonnou spoluúčast klienta při zneužití kreditní karty (ekvivalent 50 EUR), a poskytuje tak 100% pojistnou ochranu pro případ takové události.
- Připojištění ztrát/nákladů souvisejících s událostí, při níž došlo k odcizení/ztrátě pojištěné karty
Připojištění pro případ finanční ztráty, ke které došlo současně s odcizením nebo ztrátou pojištěné karty a to v důsledku odcizení/ztráty osobních dokladů, klíčů, tašky, peněženky, dioptrických brýlí, odcizení tabletu, mobilního telefonu se SIM vč. případného zneužití tabletu/telefonu/SIM.
Jak pojištění funguje:
- Pojištění platí na celém světě.
- Pojištění se vztahuje na odcizení nebo ztrátu karty případně na zneužití dat o kartě pro neoprávněné transakce.
- Jakmile zjistíte, že jste kartu ztratili nebo vám byla odcizena, ihned událost nahlaste bance a kartu ihned zablokujte na tel. +420 412 446 402.
- Dále co nejdříve nahlaste pojistnou událost přímo na stránkách pojišťovmy UNIQA. Potřebujete znát číslo pojistné smlouvy 2731312050.
- Neoprávněné transakce reklamujte u banky ihned po zjištění zneužití karty.
- Pojišťovně UNIQA je třeba doložit požadované dokumenty, zejména kopii dokladu od Policie ČR o oznámení o ztrátě nebo odcizení karty, originál výpisu z účtu vyhotoveného bankou s vyznačením reklamovaných transakcí, kopii reklamačního dopisu vůči bance, vyjádření banky k reklamaci a další pojišťovnou požadované doklady.
Přehled pojistných limitů
Typ pojištění |
max. plnění na poj. událost (Kč) |
max. plnění za rok (Kč) |
POJIŠTĚNÍ PRODLOUŽENÉ ZÁRUKY
|
20 000 |
36 000 |
GARANCE NEJNIŽŠÍ CENY
|
15 000 |
45 000 |
POJIŠTĚNÍ ZAKOUPENÝCH VĚCÍ
|
30 000 |
90 000 |
POJIŠTĚNÍ ZNEUŽITÍ KARTY A POJIŠTĚNÍ OSOBNÍCH VĚCÍ |
- zneužití karty 96 hodin před blokací
|
4 000 |
50 000
|
- zneužití karty s PIN kodem 96 hod před blokací
|
25 000 |
- zneužití karty na internetu 96 hod před blokací
|
4 000 |
- ztráta/krádež klíčů
|
5 000 |
- ztráta/krádež dokladů
|
4 000 |
- ztráta/krádež tašky/aktovky/kabelky
|
3 000 |
- ztráta/krádež peněženky
|
2 000 |
- ztráta/krádež dioptrických brýlí
|
5 000 |
- krádež mobilu/ tabletu + zneužití SIM |
10 000 + 1 000 |
- přepadení u ATM – odcizení hotovosti
|
5 000 |
Podrobné podmínky a dokumenty
Služby jsou poskytovány v ceně karty po celou dobu její platnosti, kdy je karta aktivní.
Rámcová pojistná smlouva o pojištění ke kreditním kartám balíček pojištění „KOMFORT“
Všeobecné pojistné podmínky
Zpracování osobních údajů - UNIQA pojišťovna
Tip
Ke všem kreditním kartám Raiffeisenbank si můžete také sjednat Pojištění vyčerpané částky pro případ neschopnosti splácet nebo pojištění zneužití karty Osobní strážce.